Sabtu, 6 Ogos 2011

Tertukar Kek...

Dua kek yg sama Red Velvet -

cuma yg Biru utk Tia, dan lagi satu utk Shikin..

muka dua2 lebih kurang...dahlah kelam lampu jalan..(cewah nak salahkan lampu lak)

dua -dua pun cantik remaja (seyes ok...memang dua org ni cantik)

mula-mula call nak dtg Tia, aleh2 yg sampai dulu Shikin..

aku pun dengan selamba serah kek Tia kepada Shikin..haha

sekali lagi bila org beri salam, rupanya baru Tia

yg datang...

Panik?..hmm... tak jugak cuma rasa kesal sebab boleh tersalah beri kek...

Tia punya ada mesej utk boyprennya... mestilah dia nak dia punya gak kan..

rupanya mereka berdua adalah kawan dan saling mengenali...

akhirnya Tia jumpa Shikin dan tukar kek masing2...

haha... itu ler stori-mori di malam lepas berbuka puasa

ramadhan ke-5...ekekekek...

Untuk adik berdua... lenkali pakai tag besor gantung kat leher ek..heee..gurau jek...

Terima kasih atas tempahan kalian...



Shikin punyee
Tia punyee





Kek Buah kukus
Kek Marble Tradisi


Both cakes ditempah Latifah - among the best customer

yang tak pernah berkira soal bayaran dan tak pernah mintak diskaun...heee

(bodek ni Pah...muekekeke)

terima kasih ya pah, mesti dah separuh licin ni...

dah banyak kali repeat pah dgn kek buah dan marble...

thanks beb!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan