Rabu, 5 Mei 2010

Cartoon characters


Tempahan ke3 untuk hari ni buat agak lewat sebab yg menempah pun nak ambik lewat, dan n3 kat sini pun lewat ler...huhuuu... nak cartoon characters tak kisah apa-apa pun... yg terlintas di kepala hotak berjambul aku nii...ni aje yg sonang sikit lerr...tak main banyak kaler sangat...tapi rupa memang ler...agak-agak korang biasa tengok Disney channel buleh kot kenal... heeee....ada shaun the sheep (my feberet hokkaayyy...hahaha), ada pucca&garu, ada spongebob, ada minnie...heeeee tu aje
apa pun tenkiu.... harap puashati dengan cc nya yaa....

sian kemek2 muka shaun....huhuu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan